16 januari 2013

Done with today's deeds

Känns lite konstigt att ligga här i soffan klockan 18:00 utan något som helst att göra. Har redan tränat och duschat och ätit, vilket jag vanligtvis brukar vara färdig med halv nio eller halv tio. Sååå.. nu funderar jag på vad jag ska göra. 1. Skriva vidare på kanden? (nej, för då har jag inget att göra nästa vecka.. dööh) 2. Spela gitarr (ja, om jag lyckas stämma den själv...) 3. Uppdatera bloggen med Curacao-sammanfattning/året 2012 part 2 och 3? (kanske det..)
Hmm... Återstår att se!

Ikväll tror jag i varje fall att jag ska titta denhär filmen.

2 kommentarer:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=hh3lgXgoIlM

    här kan du stämma gitarren :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tackar! :)
      håksa att ja fick en sånde gitarrstämmar ti present, måst prov han föst..

      Radera