2 januari 2013

Nytt år



Internet låg nere hela dagen igår, så sorry for no update förutom mitt usla tidsinställda inlägg.  Vi hade det i varje fall bra. Känns lite overkligt att det är 2013 nu faktiskt!
Idag har vi stekt på stranden och jag har nått den pepparkaksgrad jag suktat efter sen vi kom hit. Och 1,5 days to go.. Nu ska vi strax iväg till restaurangen Piratebay i Piscadera, borde alltså göra mig klar. Orken ligger lite nere bara..

Finns en stor risk att jag inte uppdaterar mer så länge vi är här. På torsdag klockan 17 åkervi med flyg till Bonaire, väntar, vidare till Amsterdam, väntar, och sen borde vi landa i Helsingfors runt klockan 17 på fredag. Ett tungt dygn, med andra ord. Sen är det att njuta av de två dagar som är kvar innan Kalle rycker in i det militära, och jag ska viga mitt liv åt kanden på allvar...

Under tiden tycker jag att ni kan ställa mig frågor eller ge mig önskerubriker. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar