29 januari 2013

Tisdag i Jutas

 För tillfället ligger jag på denhär sängen, i datarummet hemma i Jutas...
 ... eftersom Katis rum för tillfället befinner sig i hallen, i vardagsrummet, men kanske mest i gästrummet (där jag brukar sova)...
... eftersom  hon rivit ut allt ur sitt rum (mitt gamla, med de stackars fula tapeterna jag valde som 9-åring). Sällan det renoveras i dethär huset!

Ska strax gå i bastun och sen göra lite kvällsmat och hoppeligen bänka mig framför tv:n med nåt bra program. Superlyx med andra kanaler än finska!

Och om ni nu nödvändigtvis vill veta vad jag har gjort idag... Så steg jag upp 7:15 och åkte sen småningom iväg till dagis i Årvas igen. Var på lilla sidan tills 12:30 och for sen över till eftis. Slutade strax efter fyra. Åkte till Nykaabi, värmde lite mat, läste tidning.. Startade Hiluxen och for iväg till stallet - blev en lite över en timmes tur med tant-Elli. Å he va typ he!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar