15 januari 2013

Tisdag

"Inte många dagar kvar till fredag nu" tänker jag varje morgon när jag vaknar, och får således ett leende på läpparna. Försöker fylla dagarna med massor av aktiviteter, så att tiden ska gå desto snabbare. I wan't my baby back...

(ungefär såhär kommer jag se ut på fredag när jag vaknar)

Idag har jag t.ex. redan hunnit träffa Josse över en promenad och lite skvaller. Ett tag sen vi träffades igen, fast vi alltid försöker passa in. Nu sitter jag här och slappar en stund innan det blir dags att fixa ihop lite mat - pasta och skinksås hade jag tänkt mig idag. 13:30 ska jag iväg till dagis för att bekanta mig med gruppen och utrymmena inför morgondagens filmning. När jag kommer tillbaka blir det bara att värma lite tomatsoppa och sen traska iväg till AK för veckans städning. Ikväll blir det 20 minuter zumba flat abs, ett hantelpass och förstås lite tv- och datortid. Och så var en till dag förbi, tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar