13 januari 2013

Veckans sista

Lite bilder från gårdagens kalas:
 Och från pubkvällen i Jepo, som var riktigt lyckad:

Och denhär dagen blev ju inte alls som jag hade tänkt mig... Var hos Marie & Robbi i 4h. Kom hem strax före halv åtta. Åt lite skinksallad, vände ihop en kvarg, plockade ur väskan.. Nu har jag nördat här några minuter medan maten smält ner, så nu blir det alldeles strax ett 20 minuters zumbapass. Efter det dusch, fruktkvarg och tv-serier. Skolarbetena tar jag ta i imorgon. And noo fakin excuses!

För att inte låta så lat och eländig i era öron tänkte jag bjuda på denna veckas träningsprestationer:

Måndag - zumba 1h, städning 2,5h
Tisdag - städning 2h, ridning 1h 15min, zumba 20min
Onsdag - promenad 1h 15min
Torsdag - ridning 1,5h, zumba 1h
Fredag - ledigt (städade hemma hela dagen)
Lördag - zumba 1h
Söndag - zumba 20min

I'm back on track! Lite fler promenader ska jag försöka sätta in bara, och två hantelpass per vecka. He byri vaar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar