24 februari 2013

En annorlunda afton

Inte särskilt ofta jag uppdaterar min blogg strax före klockan fyra på morgonen. Men tänkte bara dela med mig och säga att vi haft en riktigt supertrevlig afton. Inledde med att kolla konserter och hänga på tumanhand. Sen droppade folk in lite i gången under hela kvällen, och sist och slutligen var vi väl uppemot tjugo personer här. Fick till och med baka en till kladdkaka! Klockan 23:30 var den klar. Så åt vi. Det häftigaste som hände var att Putt fick en allergisk reaktion eftersom kakan innehöll ägg, och han tydligen inte tål det. Nå, had överlevde ju! Och så gjorde vi popcorn och blandade dipp till chips. Jag var duktig och åt bara lite. Ihärdiga diskussioner osv i några timmar. Sen kom jag och Camilla på att vi absolut måste gå igenom lite av hennes zumbakoreografier. Så då gjorde vi det - klockan halv tre på natten! Blev till och med svettiga... Motionera kan man väl närsomhelst!?
Nu börjar det gå på slutrakan här, bara Jalle och Mackan och Kalle som sitter och lyssnar/kollar på Thåström-konsert. Ska strax krypa ner under täcket och hoppas jag får sova lite längre än till klockan åtta imorgon... Och ja förresten. Jag har druckit EN cider ikväll, men ändå haft skitkul. That's a first!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar