28 februari 2013

Goodmorning world

Nyligen uppstigen, frukost-äten och tandborstad. Har precis satt mig här vid skrivbordet och ska bara läsa igenom inläggen på Bloglovin så måste jag sätta igång med skrivningen. Målet är att få klart hela kapitel 5.2, och gärna börja på med 5.1 också. Då skulle jag inte ha så mycket kvar återstående två skrivveckor! Försöker också luska ut i vilket skede jag ska hinna läsa på Barn med behov av särskilt stöd-tenten (11.3) och hemtenten i Barnpsykiatri. Visserligen kan jag lämna Barnpsykiatrin ännu till våra presentationsveckor (v. 12-14), men skulle nog vara allra skönast att få den ur världen till första deadline (8.3). Nå, vi får se....
Ska hinna städa här i hushållet idag också, så nu är det nog bäst jag sätter igång! Trevlig torsdag på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar