7 februari 2013

Leave out all the rest

Vilken jäkla tur att vi bara hade skola mellan 8:30 och 12 idag, och inte halv nio till tio, håltimme till ett, lektion igen ett till halv tre. Orkar verkligen inte med nåt extra idag. Känner mig bara helt passiv och vill krypa ner under täcket och önska mig bort, framåt i tiden, vadsomhelst. Det som är negativt med att det blev kort dag, och jag inte har nåt annat på agendan förrän zumba 18:45 är förstås att jag borde (MÅSTE!) skriva vidare på kanden. Kunde inte ha valt en sämre dag för det... Så därför tänker jag "fuska" och börja med att kolla igenom mina videofilmningar en sista gång. Sen kanske jag känner för att skriva nåt. Kanske. Äh, vem försöker jag lura egentligen? Lust för att skriva kand kommer nog aldrig finnas, så häröver får det nog bara gå på tvång!
Det värsta är att jag inte ens längtar till imorgon mera...

After my dreaming I woke with this fear;
What am I leaving when I'm done here?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar