24 februari 2013

Sick

E riktigt trött på mig själv ikväll. Fyfan så jag har vräkt i mig onyttigheter idag. Helt oskämtat, det är nog länge sen jag sjunkit såhär lågt senast! Visst har jag ätit lite ohälsosammare några helger nu, men dethär var nog droppen... Hör nu bara på dethär: Frukost/lunch blev risgrynsgröt med ett hälsoknäcke, till efterrätt en bit kladdkaka. Sen åkte vi till Kalles fammo och faffa och blev bjudna på glasstårta,  rulltårta och bullar. Jag åt en bit av alla tre sorter. Sen kom jag mig till Nykaabi, och efter ridningen bjöd mamma på hemgjord Amarula-glass. Sen åt jag också en näve chips och några salmiak-karameller. När jag nyss dansade zumba höll jag på att dö av illamående när jag spände magmusklerna. Alltså fyfaan... Tänker bara dricka en superdupermegakopp med grönt te nu och kolla Fringe, och hoppas att jag har lärt mig av dethär. Såhär kan jag ju för i helvete inte hålla på!

För att väga upp det hela åtminstone lite delar jag ännu med mig av veckans träning:

Måndag - promenerade till dagis (ca 1,5km), zumba 1h
Tisdag - promenad till o från dagis (ca 3km), ridning 1h 10min, zumba 20min, hantelövningar
Onsdag - cykla till o från skolan (3km), zumba 1h, promenad till o från jobbet (4km), städning 2h
Torsdag - cykla till o från stan x2 (6km), zumba 1h
Fredag - cykla till o från skolan (3km), promenad 1h
Lördag - LEDIG (halvseriöst 20 minuters zumbapass klockan 2 på natten)
Söndag - ridning 1h, zumba 20min, hantelövningar

Kunde ju ha varit mycket värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar