26 februari 2013

Slut i skallen

Efter totalt ca 1,5h promenad med en dragande hund på glashalt underlag, 2,5h städning, nästan 3 sidor kand och 2 plåtar mockarutor är jag totalt slutkörd i skallen. Orkar inte ens stiga upp här från soffan och duscha mig, än mindre koppla i datorn till tv:n och sätta igång ett Fringe. Borde packa allt inför imorgon, men det orkar jag verkligen inte! Tror jag ska gå och sova nu och stiga upp lite tidigare imorgon istället. Får hoppas jag känner mig utvilad då... Imorgon gäller det! Borde kanske öva lite repliker också..

Go'natt!

2 kommentarer:

  1. 3 sidor på ein dag e int så illa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. nånää, men sko nog kona skriv nestan dubbelt mejr åt gangon bara ja sko kom me för e! siter bara å stirrar å drishar å springer me massa anat... men bara e kombär NAN sido text så ere jo allti hejmåt!

      Radera