31 mars 2013

After

Huu, såhär var det ju inte tänkt att jag skulle må idag! Skulle ju ta det lugnt och gå och lägga mig klar i skallen och vara pigg och kry och i körskick denhär tiden idag... Nå, gissa hur det gick? Det blev bra feelis och vi drack lite mer än det var tänkt. Och även om Melody var lika skit som alltid (eller kanske till och med ännu värre) så stannade vi kvar tills valomerkki. Och sen gick jag ännu med Hanna till Subway (men köpte inget!! heja mej!) innan jag trampade hem. Så när klockan vridits fram gick jag och lade mig efter 4:30.

Borde vara i Nykaabi halv två om jag ska få nån middag, senast halv tre ifall jag ska hinna göra nån kaka åt kusin innan kalaset börjar fyra. Alltså... vädret är ju fint och det är inte så kallt. Kanske jag får hoppa på CYKELN?

2 kommentarer:

  1. Hihi, ja tänkt på de tå ja steig upp en 14 tiden... om du har måsta peed eller int :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja alltså herregud.. it vare jo märon ja sko må såde! tror no fabbo polis sko ha vari GAAANSKA arg om an sko ha stanna me påväg ti nykaabi ;)

      Radera