24 mars 2013

Ändrade planer

Blev inte alls som jag tänkt mig idag. Planen var att jag som vanligt skulle åka iväg till Nykaabi för en ridtur, och sen vidare till Josses i Bennäs för lite uppdatering. Men så visade det sig att jag får jobba på dagis ännu imorgon, så nu har jag kommit mig tillbaka till Årvas efter en skön tur i kvällssolen med Elli. Josse ska jag försöka hinna träffa imorgon istället, på vägen till Jeppis.

Huvudvärken bankar på i huvudet och jag känner mig riktigt dödstrött = är säkert riktigt snorig och sjuk imorgon. Börjar jobbet 8, så antar jag får krypa till kojs ganska tidigt ikväll. Men först ska jag skriva en arbetsansökan, koka en kopp te, och sen får jag krypa ner i soffan framför världens bästa tv-serie:

1 kommentar:

  1. Sv; Kanski vi sku kuna råkas nan dag den här vikon tå? Ja ska noo säkert ti Jeppis nan dag :)

    SvaraRadera