18 mars 2013

Full show

Hade egentligen tänkt skriva dethär inlägget redan igårkväll, men det glömdes ju bort i tröttheten och krapulan (ja, jag erkänner att jag hade det igår efter lördagens festligheter!)... Men det är ju bara måndag kväll ännu, så here you go - veckans planer! Som vi brukar säga på dialekt "hohho, he vaar noo full show denhä vikon":

Måndag - jobb 7:30-15:30, zumba i Jeppis 20-21
Tisdag - jobb 8-16, sköta småkusinerna 18-19:30, städa AK (kommer ta till kl 22...)
Onsdag - naprapaten 9:15, zumba 10 (om jag hinner), skolan 13-15, köpa presenter, tortillakväll vid Cillas kl 17
Torsdag - seminarier 8:30-12, klassresemöte, Trondheimmöte, till Nykaabi o rida Elli, till Årvas å sen iväg på möte till Kokkola 17:30
Fredag - jobb 8:40-16:20, NNSB's vårmöte i Jepo kl 19, Kalle kommer hem kl 23
Lördag - Hanna & Jona's förlovningskalas
Söndag - rida Elli

Och däremellan ska min kand bli färdig före torsdag. Sooo... Tror jag ska gå och lägga mig nu. Vilken tur att jag trivs med många bollar i luften!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar