6 mars 2013

Nightmode: on

Som jag tidigare idag berättade så längtar jag till kvällen redan när jag stiger upp på morgonen. Finns liksom inte mycket som är lika befriande som när jag vet att dagens deeds är done: kandskrivning/tentläsning/skola, träning... och att jag får hoppa i en varm dusch, dra på mig min OnePiece, äta något gott kvällsmål och titta på massa bra serier. Ibland orkar jag till och med tända lite ljusmys här i lyan, och då är kvällen riktigt fulländad! Om det är något jag saknar mer än det så är det att få dela mitt kvällsmys med gubben. Längtar innerligt till den dagen då vi kan kalla oss sambos igen <3 (och så ska vi hoppas att det går liiiite bättre denhär gången, heh!)

Zumban gjorde faktiskt ryggen pikulite bättre, eller så har helt enkelt värkmedicinen kickat in ordentligt nu (kallsvettades som en tok hela passet). Har i varje fall kunnat sitta och skriva i 2h utan att få större strålningar ner i benen. Skönt att ha 2 av 4 tentfrågor besvarade! Då blir det lite enklare för mig på fredag också. Bara jag skulle orkar börja på och göra klart dendär förbenade diskussionsdelen i kanden så skulle allt vara frid och fröjd. Herregud vad jag kommer vara lättad när allt dethär är över!

Men nu, same mode on as yesterday:
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar