1 april 2013

April april

Har varken lurat nån eller blivit lurad idag, även om det är 1:a april. Mitt klassiska "skämt" att sätta tejp bakom osthyveln glömde jag bort när jag var hemma också... Dagen började alltså i Jutas runt halv tio-snåret med dunderfrukost och sen besök hemma hos lilla familjen Söderlund. Diskuterade hejvilt med Marie i 2h, och fortsatte sen till mommos på påskmiddag. Mätta i magen blev vi denhär gången också! Hem och byta kläder, och sen bilande iväg till stallet. Blev en svettig ca 70 minuters runda med tant Elli i vårsolen, härligt! Kom mig hem, åt en Panini och en bit kaka, och tog sen picket och packet och åkte tillbaka till Jeppis.

Har nyligen rotat igenom alla mina papper i jakten på ett recept, men kan inte hitta det nånstans. Vet inte när jag blivit såhär slarvig!? Det är nästan som om jag är dement... Pratade en stund med Tossa i telefon, och ska nu försöka hitta motivation att dansa 20 minuter zumba och göra hantelövningar. Börjar snart tro att jag aldrig blir frisk, eftersom jag ÄNNU känner mig lite krasslig, fast jag snart i en veckas tid ätit antibiotika och snuvmedicin. Nå, bara jag är frisk tills lördag så är väl allt lugnt! Sen ska jag läsa en kand inför imorgon, skriva saker-jag-ska-ha-med-till-Trondheim-lista, duscha, kolla Fringe, och sen däcka i säng. Är otroligt trött nu igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar