3 april 2013

Deep in my soul I've been so lonely

Sommar å sol i tankarna idag...

Idag har jag varit på dagis i Nykaabi mellan 8:40 och 16:20. En riktigt trevlig dag med massa bus och annat skoj! For via Jutas och grävde lite i skåpen efter något ätbart (fick nöja mig med Reissumies och yoghurt) innan jag styrde kosan mot stallet. Blev en skön kvällstur med Elli då, svettigt och bra! Sen samlade jag ihop mina saker och bilade iväg tillbaka till Jeppis. Dansade ett 20 minuters flat abs-pass och gjorde hantelövningar. Duschade. Åt en proteinkvarg.

Ligger fortfarande här i badrocken och funderar ifall jag ska orka föna håret eller inte. Det är faktiskt ganska jobbigt... Har nyaste New Girl och Big Bang Theory att titta, så de ska jag nog ta och sätta igång snart! Kalle ligger ute i Syndalsskogarna, så honom lär jag nog inte höra så mycket av idag. Synd, för jag saknar honom verkligen. Börjar kännas nu att vi inte träffats på snart två veckor. Dessutom blev jag lite ledsen i ögat idag när jag började tänka på att vi bara kommer hinna träffas 5-6h i helgen, och sen är jag borta en vecka igen. Nå, tiden rusar ju förbi i mitt liv just nu, så det ska väl gå fort det också... Trondheim kommer bli kjempegreit också!

But in the meantime lyssnar jag på denhär... Gammal favo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar