25 april 2013

In school

Sitter för tillfället i skolan helt frivilligt fast jag inte har fler lektioner idag... Vi har haft litteraturseminarium och sen gjort socialpolitikuppgiften. Nu ska vi gå och käka och sen är det bara för mig att trampa hem och börja packa sista grejerna. Senare idag kommer min classmate Hanna och hjälper mig att montera ner hyllor och lampor och skruva isär soffan. Då är det bara att sova allra sista natten i lägenheten, försöka hitta nån slags frukost att äta, och sen lämna stället. I helgen ska vi hämta alla saker och städa undan, och sen är det goodbye Jeppis. Kan verkligen inte förstå det... Helt sjukt. Men ska inte gå in på det nu - snyfthistorien över flytten får ni höra när jag är ute! För gissar nog jag gråter en skvätt ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar