16 april 2013

Tisdag

Masade mig motvilligt upp ur sängen klockan 07:45. Fixade mig, åt frukost, och trampade till skolan. Kändes som en evighet sen jag var dit senast... Tröstade mig med att jag bara behöver trampa dit TIO gånger till! Tänk det... Att jag bara har tio skoldagar kvar!!! Helt sjukt. Fattar inte vart dehär tre åren har tagit vägen. (och jaja, jag är medveten om att inte min kand är godkänd ännu men, jag tror hårt på den!) Vi hade vuxnas utveckling och relationer, dagvårdsadministration och socialpolitik idag (booring...), och dessutom gjorde jag, Sanna och Cilla grupparbete i socialpolitik utöver det.

Nu har jag nyss kommit hem, ska ta och värma lite laxsoppa åt mig, göra flyttanmälan, ändra mina uppgifter angående studiestödet, och sen fortsätta packa. Runt klockan sex liftar jag iväg till Årvas ABC där vi ska ha NNSB's styrelsemöte klockan 19. Sen bara hem och dansa zumba, duscha, och krypa till kojs. Tiden springer iväg för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar