24 maj 2013

Good morning sunshine


Ytterst pigg och ypperligt snygg i håret denna fredag morgon. Igårkväll var en superdag. Tänker berätta mera om den i ett senare skede, men kan nämna att jag t.ex. hade min allra sista skoldag (kanske nånsin), picnickade med goda vänner, fick veta att jag får jobba som barnträdgårdslärare i Oravais från och med hösten, och sen åt vi supergod middag på O'Learys med klasskompisarna. Försöket att bli full lyckades inte riktigt, så jag och Hanna stupade i säng redan nån gång runt klockan ett. Lika bra det, så orkar vi lite bättre idag istället!

Dagens planer då? Tja, gå till skolan och äta pizza(!) och sen nån gång när jag är i körskick bila iväg söderut igen. Ska försöka få flyttat alla mina grejer i skåpen idag också - köksskåpen, sovrumsskåpet och badrumsskåpen ska fyllas. Sen hade jag tänkt hinna med en 20 km:s cykeltur också innan Kalle ska hämtas från bussen klockan 23. Ettäs sellasta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar