29 maj 2013

Klassmiddag

Återigen lite bättre sent än aldrig-feelis... Men här kommer bilderna från allra sista skoldagen, dvs. picknick i Hannas trädgård, klassmiddag på O'Learys och sen music quiz och terasshäng vid Netti. En mycket trevlig afton, även om vi inte blev så fulla som vi hade tänkt oss...

Enjoy:
Vårt picknickbord!
Njuter av den sköna solen...
Jenny och jag posar påväg till O'Learys...
 Sandra, Hanna och Cilla
 Christina och Sanna
 Jenny och jag, som inte var så bra på dethär med att posa...
 Nästan hela klassen på plats!
 Kyckling quesadillas, mmmmm!
 Mexican fried icecream till efterrätt, som jag hade väntat! Men hade nog kunnat dela med nån... Blev så mätt att jag mådde illa i timtal efteråt!
 LM, Linn och Jenny
 Hanna, Hanna och Lotta
 Sofia, Saana och Jenny
 Sa åt bartendern "hit me with your best shot" (okej, erkänn att det var ganska fyndigt!) och fick en "Satans balls"... Tyvärr hjälpte det inte mig på traven så mycket som jag tänkt mig!
 Hanna, Jenny, Sandra
 Saana, Jenny, Lotta, LM
 Sofia, Sandra och Ida
 Hanna och Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar