20 maj 2013

To do v. 21

Medan ni andra ännu ligger och sover/sitter i skolan/är i arbete donar jag på i lägenheten. Tänkte passa på och bjuda in er att ta del av denhär veckans program, så att ni får bättre förståelse för varför det ekar lite tomt här denna vecka... De e mycke nu! Sen tar jag inte ansvar för om jag hinner med allt jag planerat eller ej... Ni lär ju få veta det nån gång också!

Måndag - fixa i lägenheten, baka cookies, tvätta fönster hemma i Jutas,
zumba i Jeppis/Sorakunkku-möte i Jepo
Tisdag - skola 9-15:30, städa AK, sova i Jeppis/Nykaabi
Onsdag - naprapaten 9:45 (om jag inte får ändrat), ev. städning och fixning i Jutas, utsparken i skolan nån gång på kvällen, sova i Jeppis
Torsdag - skola 9-14:30, klassmiddag vid O'Learys kl 17, utgång, sova i Jeppis
Fredag - träffa Kalle efter 2 veckors frånvaro <3 ev. städning och fixning i Jutas, rida Elli/greja på i lägenheten
Lördag - baka kakor och fylla smörgåstårtor, dimission klockan 18
Söndag - fylla smörgåstårtor och fixa det sista, examenskaffe för släkten klockan 13, skicka iväg Kalle, rida Elli

3 kommentarer:

  1. Hu kommer e se att ni har dimission först kl.18?

    SvaraRadera
    Svar
    1. bleiv na strul me bokning av utrymmen (he e ju int lika enkelt nu i Campus...) så vi hamna att välj lördag kväll som bästa alternativ :/

      Radera
  2. Ajaa... Ja tänkt ju int helst på att ni e på Campus nu. Sku nåo ha fari ti gamla ställe ja om ja sku ha komi på besök. :D

    SvaraRadera