20 juni 2013

Done with the deeds

TJ 0!!!
 Fick ihopskrapat 8 flaskor rabarbersaft... Nu ska vi hoppas att de går att dricka också! Råkade nämligen ut för en lindrig katastrof i mognadsprocessen...
 Potatisarna kokta och bitade inför potatissallad-making imorgon
 Köttet ligger i marinad under folie i kylskåpet (första gången jag marinerar!)
Midsommarblommor intagna
Och Kalle har ett paket och en nyckel som väntar på nattduksbordet

Trött och slut efter jobb 8-16, full rulle idag... Sen kom jag hem och har donat på sen dess. Hela hushållet städat (igen, jag vet...), till och med trapphuset skiner i sin renhet! Nu ska jag ta en snabbdusch och sen slänga mig på soffan med ett avsnitt Fringe och en halv chokoplatta. Försöker att inte tänka så mycket på vad som händer ikväll, och låtsas att morgondagens jobb 8-16 kommer gå supersnabbt. Can't wait to be with my love again!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar