28 juni 2013

Fredag

Har sån otrolig bloggtorka just nu... Vet faktiskt inte alls vad jag ska skriva om! Som tur hittade jag denna "lista" hos Linn, och snodde den helt kallt. Kanske det blir liiite intressantare än mitt vanliga "så gjorde jag det och sen gjorde jag det". Såattehäran...

Dagens planer:
Slappa. Gå till st1 och posta ett paket och hämta ut ett annat. Handla mat. Slappa lite mer.

Min lunch kommer att bestå av:
Käkade ganska nyligen risgrynsgröt och vitlöksbatong. Ikväll blir det wookade grönsaker med kyckling och couscous.

Vädret utanför mitt fönster är:
Mulet och tråkigt. Det hade ju åtminstone kunnat regna eller åska! Lite mer spännande än dethär vädret... Nå, i alla fall är det ju shorts-värme.

Inatt drömde jag:
Ingen aning. Är inne i en period just nu då jag absolut inte minns vad jag drömmer om nätterna.

Igår hände detta:

Var i Jeppis i princip hela dagen. Var till naprapaten. Gick på stan och uträttade ärenden. Hängde med moster och kusinerna. Var till ett supermysigt ställe som heter Tyynen Tonttula. Var på Mary Kay-party. Gick och lade mig alltför sent.

Dagens outfit består av:

Svarta shorts och en vit-gul randig topp. Enkelt å bra!

Det här är min favoritlåt just nu:

Hold on to my heart. Dör lite grann när den kommer på shuffle i bilen.

Den här sommaren har jag lärt mig något nytt:

Att överleva saknad. Nu saknar jag nästan saknaden lite...

Nästa fest jag ska gå på är:

Vet faktiskt inte riktigt. Brukar vara lite spontan med såntdär. Men åtminstone Kaffistogodansin 13.7. ser jag framemot, as always.

Just nu är jag  irriterad på:

Min fakin' rygg med ett fakin' mini diskbråck. Visserligen mår jag lite bättre idag efter gårdagens naprapati och massa värkmedicin, men gissar att det tar ett bra tag innan jag funkar som en normal mänska igen.

Däremot vill jag rekommendera:

Fredrik Backmans blogg. Bästa skratten som finns. Om ni missat så är det nog bäst för er att ni kikar in meddetsamma. Sjuppsjupp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar