18 juni 2013

Ledig tisdag

Skönt med en totalt ledig dag! Sov till klockan 10 ungefär. Fixade gröt och malaxlimpa med cremefraicheröra och lax till frukost/lunch. Satte igång en tvättmaskin. Sen gjorde jag mig i ordning och så åkte jag till Vasa med Kalles mamma och mommo. Blev lite underklädesshopping på Lindex, handlade ett nytt bälte på Kappahl och sen storhandlade vi på Prisma. Hohho vad dyrt det är med mat nuförtiden... Speciellt såhär till midsommar när man ska ha dittan och dattan!

Nu är jag hemma igen, ligger och slappar på soffan och håller på att somna. Energinivån är verkligen i botten nu när jag fuskar så med ätandet... Blev fiskpinnar med ägg och spenatsås för en stund sen, så kanske det reder upp sig småningom. Har igång en till tvättmaskin och väntar i princip bara på att det ska bli lite svalare ute så ska jag försöka mig på gräsklippning igen. Antar att gräsklipparen kommer att stanna precis som senast, och är förberedd på att ringa och klaga på det.

Inte mycket annat på hjärtat idag. Imorgon är det jobb 14-22 som gäller.
He närmar se! Tj 2...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar