19 juni 2013

Sista onsdagen


Började denna onsdag morgon nån gång runt tio. Vek lite tvätt, plockade i skåpet och fixade sen kunglig frukost åt mig: malaxlimpa med cremefraicheröra, kallrökt lax och ägg, ett glas juice (onödigt, men gott) samt en fruktsallad bestående av kiwi, banan, nektarin och vindruvor. He va GÖTT!

Ska på jobb klockan 14, så innan dess ska jag försöka vara lite produktiv. Blir ett varv till Kullas för att inhandla diverse saker. Bland annat ska jag försöka få en målburk med mig hem, gärna i en passande nyans för hallens väggar. I och för sig är inte tapeterna färdiguppsatta ännu, men det är pågång! Tänkte att om jag handlar mål och börjar måla det som är färdigt så kanske resten sköter sig snabbare... hah. Och ja, fy *** vad skönt att dethär är sista onsdagen som militäränka. Nästsista dagen. Herregud så fort ett halvår gott! Orkar inte va ensam en dag till, det är då en sak som är säkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar