7 juli 2013

Den lugna blogghelgen

Får väl börja med att ursäkta mig för tystnaden här på bloggen denhär helgen... Det har bara råkat bli så! På fredagkväll var vi till Maxmo på dans med många hundra (tusen?) andra. Lördag cyklade jag till Kaitsor och jobbade 13-21. Hann med t.ex. simutflykt till Andra sjön i Nykaabi. På kvällen satt vi här hemma hos oss och for sen iväg till Vörå på småtimmarna. Dans på Ståorbjärji var väl kanske inte nåt för mig som drack EN lonkero... Vet inte när jag senast varit sådär pissed off faktiskt. Kom hem runt 3 och slängde mig i säng.

Väckning runt 10 idag. Packade lite saker, slängde i mig kycklingsallad, kata upp Kalle ur sängen och så bilade vi iväg till Nykaabi. Pappa hämtade upp oss vid hamnen och så har vi spenderat dagen på villan. Otroligt skönt väder idag! Båtade iväg till Djuphamn där vi hade lite picknick. Tillbaka till Långön. Där blev det sol och slapp och supersmarrig middag. Tog ett dopp och styrde sen kosan mot land igen.  Är trött och slut i hela kroppen... Och det värsta? Ja, att jag om en timme måste trampa iväg på nattskifte. Tjohoo!

Helgen i bilder:
(och nä, inte en endaste bild från fredag eller lördag... seriöst!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar