22 juli 2013

Ny vecka

Hänt idag:
- jobbet 8-16
- st1 och hämta ut Ellos-paket
- handla lite
- äta mat som Kalle fixat
- tvätta lite kläder

Och nu ska jag strax iväg till Nykaabi och sen vidare med mamma på zumba till Jeppis. Finally! Behöver verkligen röra på fläsket. Dethär med mitt nya liv går inte sådär jättesuperhuippu, som vanligt...

Nytt i hushållet denna måndag:
 Sprillans nya gummistövlar, från Ellos för 25 eurosar. Ska hoppas de håller dagislivet bättre än mina röda från Lidl, de läcker nämligen...
 När man beställde från Ellos för 25e fick man hem ett "brickbord" för 5,90. Tänkte att bordet skulle bli perfekt under vita hyllorna mellan vardagsrummet och matsalen, men så fel jag hade...
... bordet var ju alldeles för lågt! Så nu har ja en sånhär (fast med fyra dörrar) pågång från Facebook-loppis för att få det att se lite bättre ut. Då får vi samtidigt ett barskåp, som vi inte har ännu!

2 kommentarer:

  1. Ett sånt de brickbord sku jag behöv, sku pass perfekt på nya terrassen mellan Airdondrack stolarna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. kanski dem har enno på Ellos? he va jo itt så dyrt så pass på ti beställ na..

      Radera