12 juli 2013

Reseplaner

Som nån observant läsare kanske snappat upp så har jag pippi på landet två steg åt väster. Efter vår campingsemester 2005 älskade jag Norge lite i smyg, och efter Trondheim-resan i vår blev det inte direkt bättre... Skulle jag leva ensam finns det nog ingen tvekan om vart mitt pick och pack skulle styra kosan! Sambon är det lite värre med, han säger att "vaför sko ja flytt nastans tid ja aldär har vari?". Och ja, det kan man ju förstå. Nå, häromdagen fick jag en briljant idé - nästa sommar har jag ledigt hela juli, och vad vore väl inte bättre än en liten roadtrip?! Tänker mig Trollstigen och Geiranger, så har jag kanske fått trollbundit andra halvan också... 

Fast innerst inne vet jag nog att jag är stuck här i Årvas for the rest of my life. Men hey, det är väl aldrig fel att drömma?

Bilderna är Googlade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar