2 juli 2013

Tiistai

Hade satt alarm på 9:30 idag men sov till 10, badass... Käkade bananplätt med frukt och kvarg till frukost och har sen dess fixat diverse saker. Nu ska jag sätta igång Playstation en stund och spela lite Crash Bandicoot, gjorde nämligen misstaget att börja med det igår så nu är jag fast, som alltid när jag börjar spela nåt... Ska i jobb 14-22 idag så en stund hinner jag ju fördriva tid alltså. Sen ska ni keep your fingers crossed att det inte börjar regna där runt 13:15, för då är det en dränkt katt som kommer fram till jobbet med cykeln. Kalle har det ju så jobbigt när han bor 2km från jobbet att han måste ta BILEN, medan jag som har 8km får cykla. Jahapp! (okej, egentligen ligger det ju till så att jag sagt att varje gång när jag börjar 13/14 så ska jag cykla om det är bra väder... men i morse var det faktiskt lite frågan om!)

2 kommentarer:

  1. Hur fick du sommarjobbet på Kaitsorhemmet? Måste man ha någon särskild utbildning för att jobba där?

    SvaraRadera
    Svar
    1. skickade mejl åt chefen för flyktingbyrån och bads att skicka en CV. sen ringde de upp och sa att jag får jobbet om jag är intresserad. vet faktiskt inte om man ska ha nån särskild utbildning, men kan ju nog hända att min barnträdgårdslärarexamen lyfte upp ansökan lite..

      Radera