19 juli 2013

Time for weekend = time for work

Måste erkänna att jag kände mig aningen förvirrad imorse när jag jag stegade in på kontoret i jobbet och insåg att det var fredag, inte måndag som jag först trodde.. Har ju varit ledig på dagarna hela veckan, så det har känts lite som helg för mig. Gissa besvikelsen när jag inser att det är fredag och alla andra får ledigt medan jag själv bara börjat min jobbvecka. Nåja, pängan pängan! Jobbade alltså 8-14:30 idag, skönt med ett kortare skifte för omväxlings skull.

Kom mig hem och har sen dess inte gjort något produktivt förutom att plocka ur och i diskmaskinen. Blir väl småningom mat och sen har jag inga storslagna planer. Ska försöka tvinga sambon att sätta upp nya hyllorna så jag har något att dona med ikväll. Jobb 14-22 imorgon och 13-21 på söndag, så gissar det inte blir så värst mycket action för mig denna helg. Men tröstar mig med att detta är SISTA jobbhelgen för mig på åtminstone ett år framåt. Shöööne!

Och det var väl i princip vad jag hade att komma med idag. Have a lovely day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar