25 september 2013

Förnya garderoben

Okej, jag hinner inte ens börja rensa garderoben förrän jag beställer nytt från H&M... Men det var bara för att jag såg att de hade -50% på utvalda produkter - måste ju passa på! Gissar att detta "förnya garderoben"-kalas kommer bli ganska många hundra euro innan jag är klar. Men nu har jag faktiskt fått nog av mina fem år gamla, slitna, söndertvättade tröjor. He ska va nyytt no!

Ett plock av vad jag beställde:
 Ny fotmatta till badrummet. Älskar mönstret, färgerna passar perfekt också!
 Vit spetströja.
 Prickig, lite finare blus.
 En peplum. Gissar att denna inte ser lika snygg ut på mig som jag fantiserar...
 Gräddvit, stickad tröja. Har pippi på stickade tröjor just nu!
 En ny vår/höstjacka. Denhär hösten blev ju nästan till vinter genast, så gissar jag får spara den till våren ifall den passar.
 Ett supersnyggt, svart tårtfat. Kan ni tänka er att bagaren faktiskt bara har ETT tårtfat från förut...
Och denna fick bli dagens WANTIE. Så snygg på modellen, knappast speciellt snygg på mig. Kanske om -10kg!

2 kommentarer:

  1. Jyst så, had du glömt att du had beställt fotmattor från Turkiet? Har ju två som väntar på de jär!

    SvaraRadera
    Svar
    1. nope, kombär nog ihåg. men hande vi har no böri va så roti så han e no bara ti kast.. å hande kosta bara 4e.

      Radera