23 november 2013

No excuses

Gissar att ni börjar bli lite trötta på mitt dåliga bloggande vid dethär laget. Varje dag kikar ni troget in här, och det ni möts av är samma gamla inlägg. Verkligen, förlåt! Men det är så mycket hela tiden och det känns som om jag inte har nån tid över att rista ner några rader. Orkar inte gräva fram datorn mera klockan elva på kvällen och är så värdelös på att skriva text på telefonen att jag inte förmår mig att ens försöka. Och då blir det bara såhär... Har lite motivationsbrist också, är inne i en period nu då det finns så mycket jag skulle vilja skriva om. Långa inlägg, diskussioner, ni vet. Men när inte tiden finns där, finns inte heller motivationen att börja på. Och då blir det bara "idag gjorde jag det och sen gjorde jag det och nu gör jag det". Gissar ni har fått leidon av det också. Nå, som vanligt ska jag försöka bättra mig och sen får ni gärna bidra med önskeinlägg eller önskerubriker. Bilderna är det lite sämre med, ni får oftast "dagens Instagram" då jag kopierar bilderna jag delat på Facebook. Kameran är så långt nere i väskan, ni vet... Men bättre med nån bild i veckan än ingen alls, tänker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar