5 december 2013

Ett år av saknad


Kan inte riktigt förstå, men idag är det exakt ett år sen jag tog farväl av och skickade min älskade vän ut i världen. Ett år sen hon packade ihop sitt liv as she knows it och flög iväg till Thailand en tid senare. Semestrade med familjen och sen var det bara livet framför. Jobbade lite, reste runt. För tillfället bor hon i Barcelona, jobbar där. I somras fick jag äran att öppna på en dörrknackning och där stod hon, livs levande, som om det var igår. Nu har det gått ett halvår igen och jag är förkrossad över det faktum att jag inte har möjlighet att besöka henne över jullovet som jag först planerat. Funkar inte med min semester och de flyg som fanns tillgängliga. Men nytt försök till våren, ska vi hoppas! Och jag önskar verkligen att vi träffas före det, min allra käraste vän ute i världen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar