24 december 2013

Med önskan om en God Jul!

Vår julaftonsmorgon började med att jag steg upp kl 10 och pressade apelsiner och fixade yoghurt/turkyoghurt samt hälsoknäcke med äggsmör, te/kaffe och varsin Rocky Road åt oss. Så åt vi i sängen och öppnade varandras paket.
 Sen tog vi itu med paketen under granen, som härstammade av mina släktingar. Och Kalle älskar när jag fotar honom...
 Verkar som om jag varit snäll i år!
 Saker jag/vi fick:
- tavla
- karaff
- frukostskål
- julgranspynt
- filt + kuddöverdrag med stjärnor
- Enjo-fönstertvättningsgrejer <3
- Tupperware-bakningsunderlägg
- ny stallsmössa
- ljushus
- vinflaska
- prydnader i glas
- Sudoku-bok
- handgjord tvål
- receptbok x2
- pengar
- pannlapp
- tändsticksask med prydnad
- godis
- ny dator <3 <3 <3
 "Ilaag ha man mindä töögot", tack till min kära kusin Felicia!
Definitivt den bästa julklappen! Tackar min älskade sambo <3

För tillfället sitter jag och ordnar här på gamla datorn medan sambon fixar på nya. Ska flytta över bilder och program osv, huhh... Småningom får vi göra oss i ordning och bila iväg till svärföräldrarna, där vi firar jul i år. Kalle Anka och julmat och trevligt umgänge. Va e no betär än he!?

Önskar er alla bloggläsare en riktigt God Jul! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar