5 december 2013

Torsdagen som blev en fredag

Sånt som händer när jag ska ta webcambild och frågar om gubben vill va mé...

En riktigt bra jobbdag bakom. 9-17, dvs. stängningsskift. Och maaassa snö! Gjorde snöänglar och åkte pulka, hälsar Mimmi 22,5 år. Trampade hem, sambon och jag hjälptes åt att fixa mat och hade ljusmiddag. Nu slappar jag i soffan och funderar på om jag ska traska till gymmet ikväll eller ej. Har känt mig lite småkrasslig denhär veckan. Just nu är det inte så farligt, bara lite rossla i halsen. Men vet att det alltid blir värre till nästa morgon när det känns såhär i huvudet... Dessutom står pepparkaksbakning och ridning på agendan imorgon, Tuuri-julklappsshopping och glöggkväll på lördag. Så kanske bättre jag vilar ikväll och hör hårt igen på söndag? Tåls att fundera på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar