7 januari 2014

Godmorgon världen!

Dethär har nog ALDRIG hänt förrut faktiskt. Att jag stigit upp i så god tid på morgonen att jag hunnit starta igång datorn. Skriva ett blogginlägg. Sitta och ta det lugnt nån minut. Orsaken? Ja, det finns många. Sov riktigt dåligt inatt. Tänkte aldrig somna.. Och när jag äntligen somnat ringde sambons alarm. Ja, eller så kändes det åtminstone... Sen fick jag inte tag i sömnen, så jag steg upp 10 minuter före mitt eget alarm, som dessutom var ställt på 10 minuter tidigare än vanligt. Och sen hade vi inget vatten här i hushållet denna morgon, visade det sig. Så jag fick improvisera lite med gröten och tandborstningen och frisyrfixningen osv. Och sen när jag kom mig för att starta denhär datorn så funkade det varken att ladda upp bilder eller att ta foto med webcamen. Såattehäran... En sån dag idag? Tror jag trampar iväg till jobbet nu. Det kan ju inte bli värre, eller?

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar