1 januari 2014

Nyårsfesten 2013

 Såhär såg jag ut (förutom att jag inte var sådär sur)
 
Älskar stilen i Tom och Åsas nyrenoverade hem! Så mysigt och hemtrevligt.
Värdparet hade fixat supergod mat: tortilla-pizzor, grekisk sallad, räkor, friterade bläckfiskringar, mozzarella/olivknyten, baconlindad knackkorv, krysspotatis och dippsås. Helt sjukt smarrigt! Matkoma...
Till efterrätt blev det kaffe/te och kinuskipaj. Så gott!
 Och några sorter dricka... Huhh.
 Sen musicerade vi. Vad annars!
 Och vissa sov på soffan. Vad annars!
 Å kul had vi!
 Dags för nattmat...
 Camilla från Rumänien.
 Lilla Gucci som vi alla tycker om!
Vi hade det bra! Som vanligt.
 Åsa hade hittat på ett "uppdrag "åt oss, och vårt gäng går numera under namnet Swingklubben/Clubswing. Idén är att vi under tio månader ska hitta på något trevligt tillsammans. Vi fick alla dra varsin månad (februari-november) och ska då under den månaden hitta på något hemligt skojigt. Min månad blev april, och jag tror jag redan har mina aningar om vad jag ska hitta på för bus åt Swingarna...
Och såhär hittade jag Kalle och Benny i vårt vardagsrum nångång runt halv åtta på morgonen... Sellan!

Tusen tack för en toppen nyårsfest! Ser framemot det kommande året med alla hemliga happenings. Så spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar