18 januari 2014

Smygreklam

På onsdag kommande vecka ska jag återigen ha en Tupperware-demonstration här hemma hos mej. Eftersom det var flera som inte hade möjlighet att komma i höstas när jag hade så lovade jag att ha en gång till. Nå, de som inte kunde komma senast kunde inte komma denhär gången heller... Men som tur har jag många vänner och bekanta, så några stycken blir vi ju i varje fall! Har du inget för dig och känner för att komma? Välkommen bara! Alla gäster får dessutom en gåva. OCH tar du med dig en vän eller en väns beställning får du en liten extragåva. Så ni vet!

Denna kommer jag att få som värdinnegåva: Extra Chef i svart. Woop!
Blir försäljningen över 400€ har jag dessutom möjlighet att välja denna snygga Thermo Tup i rosa. He sko va naa he... 

Senast såldes det för över 600€ på min demo, så hoppas på lika bra denna gång. Man får verkligen otroligt bra värdinnegåvor när man håller en demonstration! Svårt är det ju inte heller, du behöver bara städa och fixa något smått att bjuda på.. Rekommenderar varmt Nilla Österberg som konsult, hon är superduktig och trevlig! Mångra bra tips fick vi senast. Så kom baa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar