8 februari 2014

D-day

Dagen D idag, och jag känner mig lite krasslig. Vaknade med tungt huvud och lite stockad näsa. Hoppas att det släpper tills kvällen, annars kan jag nog kyssa mina goda sångprestationer goodbye... Steg upp runt 10:30 idag och blev serverad toast till frukost av sambon. Man tackar! Ute snöar det stora plusgradersflingor och vi är strax påväg på en Årvastour. Heidi är fast besluten att hon ska se Kåomåsan (för en del av KAJ är ju därifrån...) och fota ny profilbild i Hällnäs. Why? Ja fråga då inte mig! Sen blir det tillverkning av egna hamburgare part 2 och efter det fix och trix. Och så ska vi vara på plats vid lokalen senast kl sex och 19:00 är det showtime. Ja e int nervös ja e int nervös ja e int... Jo, lite nervös är jag nog! Men det blir bra. Och party all night long.

Trevlig lördag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar