5 februari 2014

Dan före dan före dopparedan

Livet går sin stilla gång här i Midgård. Knogar på jobbet, kommer hem, knogar i köket, slänger i mig mat och så förflyttar vi oss till Årvasgården. Vår inneboende ser inte mycket av oss, och inte vi mycket av henne.. Men kanske lika skönt det, med lite egentid! Nu har vi bara städtalko och genrep kvar så är dagen D här för oss i Byarevyn. Så spännande! Ikväll övade vi första gången med totalt mörker i salen och bara strålkastarna på. Rekvisitan är på plats och replikerna sitter. Sångerna blir väl aldrig perfekta, visst var det så... Men jag känner mig redo! Och inte alltför nervös (peppar peppar). OCH JAG HAR INTE BLIVIT SJUK ÄNNU. Kom ihåg att jag skrev detdär sen när jag har magafari på lördag eftermiddag... Ehe. Och egentligen har jag inte så mycket annat att berätta just idag. Som ni kanske förstår så handlar mitt liv enbart om revyn just nu. Och ja, det är ju inte särskilt intressant för er, kan jag tänka mig. Så jag tänkte vara lite tyst nu. Och sen gå och sova. Såatt.. Jo. Go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar