19 mars 2014

190314

Eeh, varför har jag gult ovanför läppen!?

Nå tjena hejsan. Lite oaktiv här på bloggfronten denhär veckan. Det beror ju självklart inte på att jag har bloggtorka, absolut inte! (eeh...) Nä, faktiskt har jag rätt mycket program denhär veckan. Som ni kanske redan förstått av sammanhanget så blev det både ridning och zumba efter jobbet på måndag. Igår var det ju också zumba-kväll. Idag får jag därför sitta med alla NNSB-dokument hit och dit, både inför morgondagens vårmöte, och för en bidragsansökan som ska skickas in. Nå, har fått det färdigt och nu återstår bara att printa ut x-antal papper till mötet. Sen tänkte jag släpa röven till gymmet. Har fortsättningsvis lite sjukt i axeln, så efter en konsultation med min PT ska jag byta ut de tyngsta axelövningarna mot ben/rumpövningar tills det känns ok igen. Inte mig emot, har hellre snygg röv än biffiga axlar och armar, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar