2 mars 2014

Busy sunday

Helga vilodagen, säger de. Passa på när du har tid över, säger jag. Sov till tolv. Inte ens skamsen över det. Fixade ananas-banansmoothie till frukost. Skickade iväg sambon till Vasa. Gick en 8,5 kilometers runda med Madde och Simba. Slappade på soffan framför några avsnitt Two and a half men. Åt räksallad. Fick besök av den bästa Karvatbon i universum och babblade bort två timmar på vad som kändes som två minuter. Traskade uppför backen till gymmet. Körde ett pass som äntligen kändes lite lättare åt kroppen. Mysduschade (duschar med endast ljus som belysning och fantiserar att jag har en jacuzzi). Gjorde toast som after-workout-meal. Kröp ner i soffan bredvid sambon och kollade några avsnitt House of Cards. Och nu väntar jag på morgondagen då jag får krama om mina älskade tio barn igen. Go'natt och tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar