30 mars 2014

Den vackraste lördagen

 Dagens outfit. Tänk att man kan ha läderjacka. I MARS!!!
 Elli bjöd på dagens suraste ridtur. Men vem kan vara sur länge i dethär underbara vädret? Hade för varmt UTAN JACKA.
När jag kom mig från Nykaabi fixade vi ihop hamburgare. Aloha Hawaii blev det denhär gången, supergoo!

Önskar jag hade varit mer utomhus idag. Steg upp runt tio och bilade småningom iväg till Jutas. Fick ju 1h 10min ute i solen med Elli + cykelturen till stallet och hem. Sen hälsade jag på Marie och Robbi några timmar. Bilade hem igen, duschade, fixade käk, åt, gjorde mig i ordning, och sen traskade vi över HVC's gräsmatta till Robert som hade födelsedagskalas. Fördrev där x-antal timmar och nu är vi hemma igen. Not alone. Har Simon och Komsi på besök. Så jag stängde in mig i sovrummet med min dator. Ytterst socialt och skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar