3 mars 2014

Gömda Juveler

Sara skrev att Gömda Juveler nu har -25% rabatt om beställningen överstiger 500kr. Är i stort behov av nya leggings och kikade in en sväng. Till min stora förvåning var det många saker jag gärna klickat hem... Men frakten är rätt dyr hit till Finland. Och sen har jag lite dåliga erfarenheter sen förra gången jag beställde. Ni kanske minns dethär? Nå, har fortfarande inte fått pengarna återbetalt på kontot. Så jag är rätt sur. Men tänkte att om jag beställer igen och skriver ett riktigt argt mejl åt dem i samma veva kanske de fattar att dra bort från nya beställningen? Tja, ni kan ju säga till om ni tänkt beställa nåt därifrån ännu denhär veckan. Så får vi se hur jag gör.

Wanties:
Och dessa hade jag tänkt beställa hem:
Nitlegginsen är likadana som jag redan har, och dem älskar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar