1 mars 2014

Goodmoring march


Godmorgon världen, och godmorgon mars månad! Den nya månaden till ära kommer det få men stora snöflingor singlande ner mot marken. Alltså... Kan dethär vädret bestämma sig snart eller?! Sitter för tillfället och dricker en megastor kopp med Indiskt "förkylningste". Sambon snörvlar och har sig och det hörs "åå ja e sjuuuuk" hela tiden. Själv proppar jag i mig vitaminer och hoppas klara mig denhär gången också. Fingers crossed... Ska sörpla i mig och sen börja fixa mig, på agendan idag har vi nämligen firande av Kalles fammo och faffas guldbröllop. Så om ca en timme åker vi iväg till Hunurijärvi för att äta gott. Sen ikväll den tredje sista revyföreställningen. Snart slutt! Ni har väl varit och tittat?

Ha en fin lördag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar