4 mars 2014

Krassligt tisdagshumör

Fortfarande sjuk i halsen och hängig. Tog mig igenom arbetsdagen utan större bekymmer. Stannade kvar och kopierade och fixade en stund efter mina sju timmar var slut. En brutal huvudvärk välkomnade mig när jag kom hem. Helt döslut av cykelfärden också. Så ingen Pensala-zumba för mig ikväll. Har fixat ihop korvsoppa och inväntar sambon som matsällskap. Ska hoppas matlusten är lite bättre idag.. Veckans två matkassar ska småningom fraktas hem från Livsmedel också, men annars inte mycket på agendan ikväll. Funderar ifall jag ska börja se OC från början igen. Men då vet jag hur fast jag är. Får inte gjort ett dugg på flera dagar och veckor... Borde också börja se igenom lite NNSB-grejs inför nästa veckas styrelsemöte och därpå kommande veckas Vårmöte. Men kanske en annan gång. Inte så kul att anstränga hjärnan nåt extra när man är färdig i skallen från förr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar