22 mars 2014

Molly highwaist jeggins

Så dedär pastelliga mintgröna jegginsen jag släpade hem från Gina Tricot för en 30-lapp visar sig vara de bekvämaste byxorna jag nånsin ägt. Till och med mjukare och lättare än Dr Denim! Och då kan ni tänka er hur bra det känns att de kostar hälften så mycket som just DD. MEN! Det finns ett litet bekymmer. Jag provade och köpte storlek L. Nu har jag haft dem några gånger och konstaterar att jag kanske till och med hade fått på mig ett par M. Speciellt om jag har tänkt gå ner några kilo till inför sommaren så kan det hända att det bara blir irriterande med en storlek som är lite för stor. Så nu borde jag då alltså hinna byta dem innan nästa veckas lördag, eftersom man har 14 dagars bytesrätt. Vi ska ju till Vasa både ikväll och imorgon. Ikväll stänger Gina kl 18 och vi ska vara i Vasa ca 18:30. Annars hade det ju inte varit ett problem men mina kära kusiner ska ju också hänga med, och tror inte de uppskattar det så hårt om vi åker tidigare för lite "shopping". För ärligt talat så är jag ju inte ens säker på om M passar! Eller om de finns kvar. Annars hade jag ju kunnat skicka nån och hämta kommande vecka. Jaja, i-landsproblem.

Skönast!
Borde kanske hamstra hem i andra färger också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar