10 mars 2014

Monday on the run

Nå hej påå edar!
Inte många ord från mig idag, inte. Jobbade 8:30-15:30 (perus) och planerade sen till fyra ungefär. Vilket väder, ååh! Bilade hem (kände mig för krasslig för att cykla i morse) och satte mig vid datorn för att skriva lite verksamhetsberättelse. Fixade min absoluta favo till middag: ägg, fiskpinnar, spenatsås och morot. Det var såhäääär gott! Fortsatte skriva lite, och sen småningom bilade jag vidare till Nykaabi. Zumbataxin mamma väntade färdigt på gårdsplanen, och så styrde vi kosan mot Jeppis. Slängde i mig en värktablett före jag åkte hemifrån, och gissar nog det var den som fick mig att orka genom timmen. Visst, jag tog inte i lika hårt som vanligt. Kanske därför det inte var så tungt som jag föreställt mig. Nå, överlevde hursomhelst, och kom mig tillslut hem. Duschade, åt en näve yoghurtnötter (okejokej, SNART ska jag sluta obsessa!) och bänkade mig i soffan bredvid sambon. Som spelar ett South Park-spel. LOL.
Nu försöker jag övertala att vi ska kolla nåt avsnitt Simon innan läggdags. Har sett framemot programmet hur länge som helst! Spe-hennand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar