26 mars 2014

Sunshine wednesday

Jag är inte sur, jag kisar bara åt den härliga solen!

Alltså herremintid vilket underbart väder vi har här i landet just nu! Ger snart ifrån mig ett Ronja-skrik... Har annars bäddvecka så jag hamnar att sitta inomhus på förmiddagarna, men idag passade vi på att ta en kort promenad så jag också fick komma mig ut. Så skönt när man får börja ta av sig både handskar och mössa och sätta brillorna på. Ah! Jag blir alldeles "ii e". Jobbade mitt vanliga skift idag, 8:30-15:30. Kom nyss hem. Sambon är hemma för tredje dagen och mår konstigt. Tycker själv jag har haft lite bråkig mage igår och idag, med trodde det berodde på helgens dåliga mat... Nu börjar jag fundera om jag har nåt annat i kroppen ändå. Nå, vi håller tummarna för att mitt superimmunförsvar boostar in!

Ikväll har jag inga stora planer. Ska fixa lite käk och sen blir det gym nångång ikväll också. Funderar om jag ska baka bröd eller räfsa efter maten. Hmm, utomhus lockar nog väldigt mycket just nu! Men då vet jag att om jag räfsar idag så orkar jag inget på gymmet... Så kanske sparar jag räfsningen till en annan kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar