9 mars 2014

The day after yesterday

Så vi hade en riktigt fin revyavslutning igår. Skönt att det är över, men samtidigt sorgligt. Har verkligen kommit in i gemenskapen i revygänget, och det känns bra. Taggad att fortsätta på samma spår nästa år igen! Efter en lyckad sista föreställning blev det pizza och drycker och samvaro. Nångång runt klockan tre fortsatte stora delar av gänget till Strandbyn på efterfest. Själv traskade jag hem och slängde mig i säng i hopp om att bota den allra sista förkylningen. Nå, pigg och kry är jag i varje fall idag, till skillnad från sambon... Men fortfarande lite krasslig. Einvisan sort dehär! 

Har egentligen inte så mycket pågång idag. Kalle snarkar mig i örat och jag googlar resor till Paris. Svårt att hitta en idealistisk resa! Har hittat med direktflyg och bra hotell och vettiga resetider, men tycker att 730€ för en tredagarsresa till Paris börjar bli lite i överkant. Fast vad vet jag? Senare på eftermiddan ska jag ut på promenad tillsammans med Madde och Maria. Synd att vi inte fick lika soligt och härligt väder som igår! Men skönt blir det väl i varje fall att få röra på sig. Hur bra kondis och ork jag har är ju en helt annan historia...

Idag längtar jag extra mycket efter sommar och sol och brunbrända ben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar